Op de meest gestelde vragen aan Manonskeuze vindt u hieronder een antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Klantenservice via 088-7461003 (lokaal tarief) of klantenservice@manonskeuze.nl.
Heeft u uw orderbevestiging niet gevonden in uw spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel 088-7461003 (lokaal tarief).
Hoe betaal ik via AfterPay (digitale acceptgiro)?
Met een digitale acceptgiro betaalt u uw online bestelling via AfterPay. AfterPay voert voor Manonskeuze BV het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U betaalt het verschuldigde bedrag aan AfterPay en niet aan Manonskeuze. U kunt op www.manonskeuze.nl tot een bedrag van € 2.500,00 gebruik maken van de mogelijkheid te betalen met een digitale acceptgiro van AfterPay.
Kiest u voor de betaalmethode AfterPay, dan heeft u vanaf de uitlevering van uw bestelling, 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Hoe betaal ik via iDEAL?
Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.
Zo werkt het:
1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
2. U maakt uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankierenomgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Manonskeuze krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.
Betalen met mijn Creditcard
Per creditcard (MasterCard, Maestro of VISA). Vermeld alstublieft het nummer en de geldigheidsduur van uw creditcard. Let ook op de CVC code (de laatste 3 cijfers achterop de creditcard) die u dient te vermelden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat u online een bestelling doet, wordt uw creditcardbetaling ter plekke voltooid en worden uw creditcardgegevens verwijderd.
Betalen in termijnen via AfterPay (alleen bij telefonische bestellingen)
Voor telefonische bestellingen van € 100,00 of meer heeft u de mogelijkheid te betalen in termijnen via AfterPay. Dit is alleen mogelijk bij telefonische bestellingen. Online bestellingen van € 100,- of meer kunt u voldoen via de optie Gespreid Betalen (zie de informatie hierboven).
Voor welke betalingsmogelijkheden worden extra kosten berekend?
Bij het plaatsen van een online bestelling worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een bepaalde betaalwijze.
Voor het aanmelden van uw retour hoeft u geen contact op te nemen met de Klantenservice.
Om uw bestelling, of een deel daarvan, te retourneren kunt u de volgende stappen volgen:
1. Download hier het retourformulier en print het uit. Of gebruik het retourformulier op de achterzijde van het factuur/garantiebewijs uit uw pakket. Scheur het gedeelte Retourformulier af en vul de gevraagde gegevens in. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
2. Wij verzoeken u dit retourformulier samen met de originele/kopie factuur mee te sturen in het pakket.
3. Wij verzoeken u om het product compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terug te sturen aan het adres vermeld op het retourformulier.
4. Breng het pakket naar een afgiftepunt van PostNL om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier, en laat het pakket voldoende frankeren (niet als brievenbuspakket). Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer € 6,95 per pakket (afhankelijk van het gewicht). Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer.
5. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van het pakket. Bewaar daarom altijd het verzendbewijs van uw retourzending. Indien uw zending onverhoopt vermist raakt, is het verzendbewijs van belang voor het traceren voor uw pakket, en kunt u aantonen dat u het pakket verzonden heeft. Zonder verzendbewijs is dat niet mogelijk en kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling van het orderbedrag.
Belangrijk bij retourneren
Raadpleeg eerst onze algemene (herroepings-)voorwaarden online voordat u een pakket retour zendt via www.Manonskeuze.nl/informatie. Bij niet correct retouren gezonden artikelen kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.
Artikelen retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst. Tijdelijk is deze periode verlengd naar 90 dagen (vanwege de grote drukte bij de bezorgdiensten). Gedurende deze 90 dagen heeft u de tijd om de aankoop te ontbinden door ons hiervan op de hoogte te stellen. Hierna dient u de producten binnen 90 dagen te retourneren. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetaald. Wij mogen echter wel wachten tot ontvangst van de retourzending in ons magazijn door Manonskeuze, of tot het moment dat u heeft aangetoond de producten te hebben opgestuurd. Klik voor meer informatie over retourneren hier.
Heeft u nog vragen of staat uw vraag hier niet bij? Ga dan naar onze contactpagina.